Gazeta Wyborcza przeprasza A. Macierewicza – po czterech latach

pobrane.jpg

Spółka Agora S.A. wreszcie wykonała sądowy wyrok. Na pierwszej stronie dziennika kierowanego przez Adama Michnika opublikowano przeprosiny Antoniego Macierewicza.

„Spółka Agora S.A. – wydawca „Gazety Wyborczej” – przeprasza Pana Antoniego Macierewicza i wyraża ubolewanie za dopuszczenie do publikacji nieprawdziwej i szkalującej jego dobre imię informacji” – takiej treści ogłoszenie ukazało się na pierwszej stronie dzisiejszego wydania „Gazety Wyborczej”.

Chodzi o wyrok z września 2012 roku.

„Sąd Apelacyjny w Warszawie zdecydował, że Agora SA ma przeprosić Antoniego Macierewicza za naruszenie jego dóbr osobistych w tekście „Drużyna Macierewicza”. Wyrok jest prawomocny” – pisał wówczas portal niezalezna.pl

Stało się to dopiero dzisiaj

foto: youtube.com

źródło: niezalezna.pl

PODZIEL SIĘ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ