Tuba propagandowa Kremla rusza we Francji

hqdefault.jpg

„Władze Rosji przeznaczyły środki na uruchomienie we Francji kremlowskiej telewizji zagranicznej Russia Today (RT), której zadaniem będzie wpłynięcie na wynik przyszłorocznych wyborów prezydenckich w tym kraju” – informuje „Gazeta Polska Codziennie”.

Zdaniem ekspertów amerykańskiego ośrodka analitycznego Stratfor Kreml nie przepuści okazji do przeprowadzenia kampanii dezinformacyjnej w związku z przyszłorocznymi wyborami prezydenckimi we Francji. Do tego potrzebne są jednak skuteczne narzędzia, takie jak m.in. telewizja Russia Today (RT), znana z zakłamywania rzeczywistości i powielania retoryki władz Rosji.

Nieoficjalnie mówi się, że RT rozpoczęłaby nadawanie nad Sekwaną już 1 stycznia 2017 roku. 

fot. youtube.com

źródło: Telewizja Republika

PODZIEL SIĘ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ