Ile ludzie HGW zapłacili spółce należącej do Agory?

hanna gronkiewicz w.jpg

“Niech ktoś w końcu zakończy tę farsę” – taki komentarz pojawił się na Twitterze z informacją ile Urząd Miasta st. Warszawy zapłacił w 2016 r. firmie AMS należącej do spółki Agora SA, będącej wydawcą “Gazety Wyborczej”. 

Przypomnijmy, że w 2014 roku PiS postanowił zrobić kampanię punktującą rządzącą Platformę Obywatelską pod hasłem: „By żyło się lepiej. Sitwie”. To nawiązanie do kampanii wyborczej PO z 2007 r., gdy partia ta szła do wyborów z zapewnieniem „By żyło się lepiej. Wszystkim”. Wówczas przedstawiciele firmy AMS stwierdzili, że nie umieszczą billboardów z takim hasłem. Zasugerowali zmianę słowa „sitwa” na „władza”.

AMS w swojej ofercie miała wtedy  46 tys. powierzchni reklamowych na terenie całej Polski. Według raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej za 2013 rok firma z Czerskiej miała w swoich rękach 55 proc. wszystkich nośników w całej Polsce. Jej przewaga nad konkurencją wzrosła kiedy podpisała m.in. kontrakt na budowę i użytkowanie reklamowe 1580 wiat przystankowych w Warszawie. Przetargi w tej sprawie organizowało m.st. Warszawa, którym rządzi wiceprzewodnicząca Platformy Obywatelskiej Hanna Gronkiewicz-Waltz.

źródło: niezalezna.pl

PODZIEL SIĘ

1 KOMENTARZ

Skomentuj nazwa Anuluj odpowiedź