12 C
Wrocław
Rzekoma “lista 1000 osób”, które z rekomendacji PiS miały objąć stanowiska, to...

Rzekoma “lista 1000 osób”, które z rekomendacji PiS miały objąć stanowiska, to fałszerstwo! “To lista osób, które naraziły się systemowi III RP”

Puls Biznesu” opublikował dziś – jak to określiła redakcja – „sPiS zasobów własnych”, czyli „1000 nazwisk działaczy Prawa i Sprawiedliwości, partii satelickich oraz członków ich rodzin i znajomych, którzy objęli stanowiska w państwowych spółkach, agencjach i urzędach”.

Wielu mediom artykuł się spodobał.

Teraz, kur…, my na całego’. ‘Puls Biznesu’ publikuje listę tysiąca –

— to „Gazeta Wyborcza”.

Puls Biznesu”: 1000 osób i państwowe posady za PiS –

— to „Wprost”.

Lista 1000 działaczy PiS, którzy objęli stanowiska państwowe

— to Onet.

I tak można ciągnąć.

I z racji tego właśnie echa czuję się w obowiązku poinformować wszystkich zainteresowanych, w tym przepytywanych w tej sprawie polityków PiS, że „lista 1000” jest po prostu fałszywa.

Już pierwszy rzut oka pozwala ją bowiem sfalsyfikować.

Autorzy umieścili na niej bowiem także mnie i mojego brata Michała.

PODZIEL SIĘ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ