Portal „Newsweek” złapany na manipulacji. Wyśmiewał się z „belki” TVP INFO o Andrzeju Dudzie, której nigdy nie było

Andrzej Duda tryska humorem ku czci poległych powstańców warszawskich.

— to zmyślony tekst „belki” w TVP INFO, na którym swój tekst oparł portal internetowy „Newsweek” (Ringier Axel Springer Polska).

Takiej belki nigdy w TVP Info nie było. Obrzydliwe kłamstwo Newsweeka

— napisał na Twitterze Klaudiusz Pobudzin, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.

Prezydent tryska humorem ku czci poległych powstańców warszawskich” takim tytułem opatrzono wspólny pobyt polskiej pary prezydenckiej i wizytujących nasz kraj księcia Williama i jego żony księżnej Kate w Muzeum Powstania Warszawskim. To niestety tylko jeden z jaskrawych przykładów absurdu w jaki popada TVP tworząc „nagłówki nie do ogarnięcia”

— napisał w swoim tekście „Newsweek”.

Portal poprawił swój artykuł, podany wcześniej nieprawdziwa informacja została zauważona. No cóż, od medium, którego redaktorem naczelnym jest Tomasz Lis, nie można oczekiwać zbyt wiele.

wpolityce.pl/Wirtualne Media/Twitter

 

PODZIEL SIĘ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ